Lisanne Mom, Hoofd Communicatie Dance4Life, is genomineerd voor de Marketing100. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 7 december 2022 in de Kromhouthal Amsterdam.
Lisanne, verantwoordelijk voor alle impact-communicatie bij het goede doel, werd voorgedragen voor de nominaties door marketingbureau &.agency. Strategy Director &.agency Martijn Brons over hun motivatie hiervoor:
“We zien Lisanne als een marketeer die altijd openstaat voor nieuwe kansen en nieuwe ideeën. Hoe we samen de connectie hebben gezocht met influencers en Lisanne die stap neemt om de kracht van influencer marketing in te zetten om impact te maken is niet gewoon voor goede doelen. Dit medium heeft een enorm bereik in de jongeren doelgroep; de groep waar Dance4Life zich in haar missie op richt. Een essentieel onderdeel van de marketing mix om jongeren te bereiken en onderdeel te worden van de belevingswereld van deze doelgroep.”
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor de Marketing100. De lijst wordt vastgesteld op basis van een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor het onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd.